Ako zariadiť kanceláriu snov? Tieto tipy vás nadchnú!
Byť zamestnaný má isté výhody stabilného platu alebo mzdy, poistenia a určitých benefitov a fondu pracovnej doby. Podnikateľ je naopak neustále k dispozícii, žije flexibilne a o výhodách a nadštandarde môže len snívať. Aj napriek tomu je podnikateľov stále viac, lebo vidina vlastného biznisu a byť svojim pánom je skrátka lákavá a pravdou je, že slobode sa nič nevyrovná. Ak je podnik úspešný a obchody len rastú, potom je podnikanie hračkou a vy si môžete užívať svoje peniaze na dovolenkách hoci každý mesiac. Avšak v spleti tvrdej konkurencie a stále náročnejšieho trhu je prosperujúce podnikanie čím ďalej náročnejšie. Jedným z kľúčových bodov, ako uspieť, je vytvorenie kvalitného zázemia, kde sa budete cítiť skvelo vy aj vaši zamestnanci. Ako by teda kancelárske priestory mali vyzerať?
V prvom rade riešte lokalitu
Možno si hovoríte, že na mieste podnikania až tak nezáleží a primárne je platiť čo najmenej za nájom. Avšak opak je pravdou a voľba zázemia je alfou a omegou každého podnikateľského zámeru. Do fitnes na okraji mesta sa príliš ľudí nedostane, obchod mimo dopravného spojenia je neprípustný a rovnako tak kancelárie „pri lese“ alebo blízko poľa, kde niet živej duše, neprinesú príliš pozitívnych ohlasov. Smerujte svoje pôsobenie ideálne do centra mesta a keď si nemôžete dovoliť platiť také výdavky, využite napríklad služby inovatívnej virtuálnej kancelárie, vďaka ktorej budete mať sídlo spoločnosti na známej adrese, tiež vám na ono miesto bude chodiť všetka pošta a treba podotknúť, že na každého človeka urobí dobrý dojem fakt, že váš podnik prosperuje v drahej či dokonca luxusnej lokalite.
Príjemné prostredie podnecuje pracovného ducha
Nie je žiadnou novinkou, že v prostredí, kde sa cítite dobre, podávate všeobecne lepšie výkony. Akonáhle je totiž telo a myseľ naladené na príjemnú nôtu, ľahšie si poradí s varením, domácimi úlohami, ale aj s prácou. V chladnej, vlhkej miestnosti so zariadením ešte z čias komunizmu teda nepočítajte s kreatívnymi nápadmi a chuťou vytvárať nové hodnoty. Naopak vďaka veľkým oknám a dostatku svetla, kvalitnému podlahovému kúreniu, nepríliš výraznému vymaľovaniu stien a čerstvému vzduchu pôjde práca pekne od ruky celému tímu.
Nábytok voľte účelový, ale moderný
Vybavenie ako bytu, tak kancelárie, by samozrejme malo byť vždy v prvom rade praktické. Supermoderná obývacia stena, do ktorej nedostanete takmer žiadne predmety, je akurát zbytočným lapačom prachu. Zatiaľ čo vo svojich domovoch majú ľudia tendencie uprednostňovať skôr kúpu drahých výstrelkov, v kancelárii sa držia pri stene a zaobstarávajú čisto praktické vymoženosti. Skúste u oboch prípadov dôjsť ku kompromisu a stavte na praktické kúsky do bytu a moderný kancelársky nábytok pre svoje podnikanie. Šanóny tak budú zarovnané v skrini a váš stôl bude pastvou pre oči, hoci bude mať úplne všetko potrebné.
Článok Ako zariadiť kanceláriu snov? Tieto tipy vás nadchnú! bol publikovaný 19. září 2016 v 22.00 v rubrike PR články. Autorom článku je Veronika Sýkorová. Pre diskusiu slúži komentáře (0).
Podobné články
- Domáca kancelária alebo home office 10.03.2015 07.00
- Domáca kancelária čiste pre ženy 05.06.2014 12.00
- Ako si zariadiť praktickú a modernú kanceláriu 25.01.2019 23.30
- Kancelárske kreslo 10.11.2013 06.15
- Štýlový hrnček 5x inak 06.03.2017 00.00
Top 10
- 3D plotové panely
- Susedov strom - kto môže orezať jeho tieniace vetvy?
- Oceľové tyče: vlastnosti a rozsah použitia
- Zamilujte si leňošky
- Kúpanie v drevenej vani
- Šťastný bambus prináša hojnosť do domu. Viete, ako sa o neho starať?
- Leňošky a kreslá - štýlovo a pohodlne
- Aj detské izby sa riadia dizajnovými trendmi!
- Letničky do hrantíkov - na slniečko a do tieňa
- Ako rozdeliť miestnosti v dome?
Tagy
interiér Záhrada bývanie kuchyňa dekorácie kuchyne kreslo nábytok kúpeľňa